Djenny Brugmans en Nanon Soeters vormen samen ROZENBROOD. Zij zijn ervan overtuigd dat de aanzetten voor de toekomst al zichtbaar zijn in de wereld om ons heen. Met name in de beeldcultuur zijn vroege voorbeelden te vinden van veranderingen in de tijdgeest. Ze analyseren deze voorbeelden op trendwaarden en brengen ze in prikkelende beeldpresentaties over aan hun opdrachtgevers, voorzien van handvatten om er zelf mee aan de slag te gaan. Vanuit de overtuiging dat trendwatching een vak is dat vaardigheden vereist in plaats van een aangeboren gave, leren de trendwatchers van ROZENBROOD ook andere professionals trendwatchen.
ROZENBROOD beperkt zich niet tot één branche: Brugmans en Soeters doen breed onderzoek op het gebied van trends in het algemeen en specifiek onderzoek naar een vakgebied of thema op basis van hun eigen trendmodel. Door voortdurend in en uit te zoomen op verschillende vakgebieden ontsnapt er weinig aan de aandacht van ROZENBROOD en ontstaat interessante crossover inspiratie en implementatie handvatten voor opdrachtgevers.
Djenny Brugmans:
Nanon Soeters: